WHO KNOWS ME BETTER! MOM OR ALEX? 🤣 LOL

  Үзсэн тоо 643,349

Les Do Makeup

Сарын өмнө

Download Drop: earnwithdrop.onelink.me/BQam/lesdomakeup & link a debit or credit card when you
sign up! For a limited time, Drop is giving all of our subscribers 10,000 points ($10) when
you sign up for the app via the App Store/Google Play with code 'LesDoMakeup''. Bonus will
be deposited after earning the first 1,000 in points!
---------------

Hi bbabygirls! Thank you so much for watching and for supporting! I LOVE YOU!! ❤️❤️
FOLLOW US! ❤️❤️

LES Instagram- lesdomakeup
ALEX Instagram - vlexgalindo?igs...
LES Twitter- LEXXXLIEEE
ALEX Twitter - VLEXXXGALINDO
Facebook- Lesdomakeup1/
---------------------------
Business inquires only: lesdomakeup@revel-mgmt.com
---------------------------

Сэтгэгдлүүд
Karen Castillo
Karen Castillo 3 өдрийн өмнө
Les’ mom said “quesque Night” 😂😂
Mayra Menchaca
Mayra Menchaca 5 өдрийн өмнө
Les mom: novioo novioooss *nerves Les: si novios novios 🤣🤣🤣 Alex has some pretty good handwriting
aleida galindo
aleida galindo 5 өдрийн өмнө
I saw Alex cheated 3 times 😆
Claudia Mendoza
Claudia Mendoza 6 өдрийн өмнө
Omg les...you just told Alex the answer lol
Beatriz Hernandez
Beatriz Hernandez 7 өдрийн өмнө
Alex is me changing his answer 😂😂😂😂
Joana Z Ortiz Mireles
Joana Z Ortiz Mireles 8 өдрийн өмнө
I like how you missed two points for your mom lol 😂 and how Alex changed his answer for the height question 😂😂
Myra Escobar
Myra Escobar 8 өдрийн өмнө
Hahaha🤣🤣 you're mom is so funny I like how real she is
Daisy Rodriguez
Daisy Rodriguez 8 өдрийн өмнө
🤣🤣🤣 this video was so cute
Jazmin Jimenez
Jazmin Jimenez 8 өдрийн өмнө
Alex accent in Spanish de rancho ajua Love y’all ❤️
genessis dominguez
genessis dominguez 9 өдрийн өмнө
Not Alex being worried about the chicle en la mesa😭😂
Brenda Elizabeth
Brenda Elizabeth 10 өдрийн өмнө
“Eras bien aventada” 🤣 Ayy les le robaste puntos a tu mamá 😄
Ruby Muniz
Ruby Muniz 10 өдрийн өмнө
Hay Les bien distraída les dio la respuesta 🤦🏼‍♀️ Alex changes the answer y la Mamá igual de distraída gets the wrong answer. Now we know where you get the distraída part from 💀😂🤣
Vanessa Orona
Vanessa Orona 11 өдрийн өмнө
"Si no le digo alli se queda"💀💀💀
Gail Guerra
Gail Guerra 12 өдрийн өмнө
Lmao Alex being all discreet changing your height to 5'3 😂🤣😂🤣
Cindy Osuna
Cindy Osuna 13 өдрийн өмнө
Omg!! You talk to much! Get started now. 🤣😂
Edricia Bahena
Edricia Bahena 14 өдрийн өмнө
Lmao when you said am 5’3 on estatura and alex got the answer without you guys knowing
Magdalena Castro
Magdalena Castro 14 өдрийн өмнө
Jajaja your mom omg !! I love her aleeeex what a Cheater jajaja lol 😂😂
Stephanie Cisneros
Stephanie Cisneros 14 өдрийн өмнө
Does Leslie have a BBL?
Monica Gonzales
Monica Gonzales 15 өдрийн өмнө
I love how you gave the answer of how tall you are and Alex writes it down real quick, so he won and you didn’t even notice you said it ! 🤣
Abigail Munoz
Abigail Munoz 15 өдрийн өмнө
brooo omg you guys r so funny 😭😭😭💖
Rw17 Whit
Rw17 Whit 16 өдрийн өмнө
I honestly want to know .. like is it not hard living here and not knowing how to speak English?
Flor de nazareth Peña osorio
Flor de nazareth Peña osorio 16 өдрийн өмнө
Se mira como los ojos de un niño atrás de Leslie en el reflejo de la decoración
modern modest beauty by lizette and more torres
modern modest beauty by lizette and more torres 17 өдрийн өмнө
Cuantos cancos
Cristina Márquez
Cristina Márquez 18 өдрийн өмнө
Yo también tengo una oreja parada y no me gusta 🤣🤣
Leslie Piña
Leslie Piña 18 өдрийн өмнө
Alex is me changing up his answer to your height when you said your answer and nobody noticed 😂😂😂😂😂
Cheo Anaya
Cheo Anaya 18 өдрийн өмнө
Amo como dijiste buche👏🏽
Alexa Saing
Alexa Saing 18 өдрийн өмнө
LMAO DYING RIGHT NOW ALEX HELLA CHANGE HIS ANSWER HELLA FAST🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vicky Espinoza
Vicky Espinoza 18 өдрийн өмнө
🤣🤣🤣🤣 I’m 5’3, Alex change that 4 before they find out
Karina Garcia
Karina Garcia 19 өдрийн өмнө
couple goals! 🙌🏽😘
Karina Garcia
Karina Garcia 19 өдрийн өмнө
love this video amo como Alex es tan sencillo y se lleva tan bien con tus parents y tu mom es bien linda
A. W.S.
A. W.S. 19 өдрийн өмнө
He better not sleep on it! Jk 💍💍💍💍 But she is so beautiful and talented and funny and so friendly and kind, a great mother. Anyone would be so fortunate to marry her! Really enjoy these videos. YT just recommended this channel and I really like it! 😍🤙🏼💝💎👏🏼
Rania Nana
Rania Nana 19 өдрийн өмнө
i don no you name you name aisya ali
Haydee Gutierrez
Haydee Gutierrez 20 өдрийн өмнө
When Alex changed his answer to 5’3 😂😂
Karen Rivera
Karen Rivera 20 өдрийн өмнө
Am I the only one that liked the video before watches ? I love u guys so much that I already kno it’s a good video like all of them❤️
Alyissa
Alyissa 21 өдрийн өмнө
Wow! I just subscribed to your channel and girl be You TALK SO FAST!! Lol and the movement of your hands be making me exhausted 😂 I don’t know how you do it.
Abigail Zuniga
Abigail Zuniga 21 өдрийн өмнө
I love your moms spirit
Sarai Madrid
Sarai Madrid 21 өдрийн өмнө
Les is mee! not being able to talk Spanish or English 😂
Myra Hernandez
Myra Hernandez 22 өдрийн өмнө
Lmao. Your mom is so funny. If I get arrested what do you think I got arrested for your mom laughing. 🤣🤣🤣🤣
Jackie Flores
Jackie Flores 22 өдрийн өмнө
Love your Mom!! The relationship between Alex and your Mom is beautiful♥️
Isamal Mejias
Isamal Mejias 22 өдрийн өмнө
Lmaooo this had me dying. Alex is a cheater 🤣🤣🤣 he wrote 5’4 and Changed it to 5’3 and y’all didny notice Lmaoo that’s something I would do
Leticia Castro
Leticia Castro 22 өдрийн өмнө
Alex changing his answer 🤣 wow I'm dead 😵 😅
Isabella Ochoa
Isabella Ochoa 22 өдрийн өмнө
Yes for the video of the costillas en Chile verde!!! The little satisfying face your mom got when you guys mentioned, you know it’s bomb! Lol
Dulce Prado
Dulce Prado 23 өдрийн өмнө
It’s weird to hear Alex talk in Spanish
NANCI RUBIO
NANCI RUBIO 23 өдрийн өмнө
When she said that her mom and alex is her boyfriend the way he looked at her lol like was that a hint jaja
Brenda Cuevas
Brenda Cuevas 23 өдрийн өмнө
Your mom hiding her answers Is me 😂😂😂
Kay
Kay 23 өдрийн өмнө
My bday is a day after yours lol 💖🌸♑️
Jocelyn Dominguez
Jocelyn Dominguez 23 өдрийн өмнө
Lmfao I feel like I know you better then both of them 😂😂 I was over here answering como si me escucharan
Emilse J Rosas pizano
Emilse J Rosas pizano 23 өдрийн өмнө
When her mom says eras bien aventada
Edna McCoy
Edna McCoy 23 өдрийн өмнө
OMG your mom is so cute!!!
Janette Susano
Janette Susano 24 өдрийн өмнө
Why Alex look stress😂😂😂
Vero Reyez
Vero Reyez 24 өдрийн өмнө
Love your mom, she had me laughing.
Aby Murillo
Aby Murillo 24 өдрийн өмнө
So you couldn’t get a tattoo at 16 but you could get a CAR?! lmfao 😭😭😭
Vanessa Carrera
Vanessa Carrera 24 өдрийн өмнө
Omg is it weird I was think you should make more videos with your mom! She’s just so cute reminds me of my mom. ☺️❣️
Clelia Roxxx
Clelia Roxxx 24 өдрийн өмнө
Les mom, no notenia las orejas grandes, nadamas tenia una orejita paradilla
Victoria Valderrama
Victoria Valderrama 24 өдрийн өмнө
Lmao les your mom reminds me of when you say ahhhh I’m shy “ahí que nervios les” 💕😅
Gabriela Jaimes
Gabriela Jaimes 24 өдрийн өмнө
“Ambercombi” 🤣🤣💀
Julia Castillo
Julia Castillo 24 өдрийн өмнө
It’s so nice hearing the “Shh” in their Spanish. If you know you know 😉 #Chihuahua 🇲🇽
Sandra Rivera
Sandra Rivera 24 өдрийн өмнө
Alex is a cheater lol.
Adanelys Jerez
Adanelys Jerez 24 өдрийн өмнө
Alex cheated with your height LMFAOOO
EstherR
EstherR 25 өдрийн өмнө
Awww your mom 💟
Viviana Altamirano
Viviana Altamirano 25 өдрийн өмнө
Her niece crystal looks like Les mom❤️❤️
Krystal S
Krystal S 25 өдрийн өмнө
I died when Alex changed his answer of her height 😂😂😂
Angelica Venegas
Angelica Venegas 26 өдрийн өмнө
Am 5’3 and alex enchinga a cambiar su 5’4 a 5’3 🤣🤣🤣💀
Mayra Marquez
Mayra Marquez 26 өдрийн өмнө
No pasa nada les me either I don’t remember what time my kids where born it has been 18yrs already . IG @mayraperegrinoMarquez
Anna Mendez
Anna Mendez 26 өдрийн өмнө
Love alex and your mom together 😂 They team up against poor Les 😛
Ileana Simone
Ileana Simone 26 өдрийн өмнө
Alex is me cheating lol
aritza casas
aritza casas 26 өдрийн өмнө
I love how well you guys get along with both of your parents! 🥰
Salli Salgado
Salli Salgado 27 өдрийн өмнө
Oh no Alex que tramposito you said 5'4, y les se le sale y dice I'm 5'3😂 y de volada lo cambia ☠️☠️
Jennifer’s Beauty and Family
Jennifer’s Beauty and Family 27 өдрийн өмнө
Lmfao Alex couldn’t stop looking at the gym 😂
Nicole Calderon
Nicole Calderon 27 өдрийн өмнө
Omg this video was tooooo funny😂😂😂 I love your mom! She’s so freaking funny
Cristal Torres
Cristal Torres 27 өдрийн өмнө
MY FEET GREW TOO AFTER DELIVERING BY HALF A SIZE!!!!
Yuliana Arreola
Yuliana Arreola 27 өдрийн өмнө
Alex is me cheatinng with your height 🤣🤪
Jessica Garcia
Jessica Garcia 27 өдрийн өмнө
Not me knowing half of these 😂💕
Alondra Olivarez
Alondra Olivarez 27 өдрийн өмнө
Lmao! I’m freaking dying on how alex changed his answer QUICK & SNEAKY 🤣🤣🤣🤣🤣
Jocelyn Sanchez
Jocelyn Sanchez 27 өдрийн өмнө
Bien listo alex hahaha “I’m 5 3” changes the answer right away 🤣🤣🤣🙅🏻‍♀️
Erika
Erika 27 өдрийн өмнө
Everything is better in Spanish! I laughed so hard! Your mom is amazing'
Ale LY
Ale LY 28 өдрийн өмнө
Your mom laughs like that lady that went viral when they asked if she sucks it and she’s like “la paleta si”😂😂😂
Jazmine Juarez
Jazmine Juarez 28 өдрийн өмнө
Anyone else notice that when her mom answers right on the question of which sibling she likes better she gets it right and now has five points but then the next question she has four again?? But alex at that time has 6 then same thing, he went back to having 5. Weird???
Hilda Ramirez
Hilda Ramirez 21 цагийн өмнө
Yesss i was about to comment this
Goddess G
Goddess G 13 өдрийн өмнө
It’s just content 😂
Jazmine Juarez
Jazmine Juarez 25 өдрийн өмнө
@Alyssa Saldana i did the same thing and no one had pointed it out yet, so I did lol
Alyssa Saldana
Alyssa Saldana 25 өдрийн өмнө
I’m barley watching this video & i just noticed that! So i went through the comments to see if anyone pointed it out lol
Guadalupe A
Guadalupe A 26 өдрийн өмнө
Yes I noticed that too🥴
Juan Carlos Gutierrez
Juan Carlos Gutierrez 28 өдрийн өмнө
Does someone know where she got her jacket from ??? I luv it ❤️
Daisy Davalos
Daisy Davalos 28 өдрийн өмнө
Alex cheated lol 😆
La Vida de Cess
La Vida de Cess 28 өдрийн өмнө
Les you are your moms twin!!!
Teresa Ortiz
Teresa Ortiz 29 өдрийн өмнө
This was hilarious Alex be like U que pues suegra 🤣🤣🤣 u que pues suegra.... then he changes her height after she clearly said it out loud 😆😆😆
hillary linares
hillary linares 29 өдрийн өмнө
You’re mom is my mom not remembering anything about her kids 😂😂😂💕
Karina Rodriguez
Karina Rodriguez 29 өдрийн өмнө
One of your best videos so funny 🤣 Your mom is so funny 😂 I
Alexia Ramirez
Alexia Ramirez 29 өдрийн өмнө
Fkn Alex had me dying changing his answers😂
Roxana Mejia
Roxana Mejia 29 өдрийн өмнө
Your mom is soo cute ❤️❤️
jazcitgio
jazcitgio 29 өдрийн өмнө
Les you short your mom on points....😆
Gladies Heredia
Gladies Heredia 29 өдрийн өмнө
Omg Les your mom is hilarious.
Viri Luna
Viri Luna 29 өдрийн өмнө
“Ir a comer” girl same 😂😂
Yaya Contreras
Yaya Contreras Сарын өмнө
Lmaooo not the dry eraser being cut in half 😂😂
Sc row
Sc row Сарын өмнө
You can tell the mom was a hoodie back in the days. Probably still today in the "cantinas" muy "sessy".
Ana
Ana Сарын өмнө
Lmao when alex changed his answer 🤣🤣
angelique gutierrez
angelique gutierrez Сарын өмнө
Lmfao “how tall am I” also les “I’m actually 5’3” Alex changes his answer from 5’4 to 5’3 🤣 and she asked for the answers and her mom still says 5’2 when she literally just said she was 5’3 and les burnt ass not knowing she literally just said she was 5’3 2 seconds ago🤣🤣 “what’s your guys answers” 🤣🤣 her all shocked “Alex got it right” 🤣🤣🤣 lmfao I’m dead asf 🤣🤣
angelique gutierrez
angelique gutierrez Сарын өмнө
I love this I wish it was longer lol even tho I don’t understand Spanish just a little bit lol white hispanic over here🤣🤣
Lithzy Barraza
Lithzy Barraza Сарын өмнө
You can see Alex's thought process when Les said she's 5'3🤣🤣🤣
lietomeluke
lietomeluke Сарын өмнө
anyone know where her jacket is from? Literally in love with it 🥰
Alondra A
Alondra A Сарын өмнө
7:44 LMAO ALEXX
Cristina Ordonez
Cristina Ordonez Сарын өмнө
I feel you girl is it a girl thing I hate taking showers too!!!! It’s the whole hair process that’s why
Val The Pal
Val The Pal Сарын өмнө
Off topic but anyone know where her jacket is from? It’s so cute!😍
angelique gutierrez
angelique gutierrez Сарын өмнө
Lol the fact that he put a 0 before the 3 but not the 1 🤣
VENTING / GRWM FOR MOTHER’S DAY ☺️
17:33
Les Do Makeup
Үзсэн тоо 388мянга.
DRUNK NEVER HAVE I EVER FT. MY BROTHER AND BEST FRIEND
27:57
Les Do Makeup
Үзсэн тоо 681мянга.
sash. - NO LOVE (20Z0 Album)
2:41
ERDENE
Үзсэн тоо 151мянга.
"Холостяк": 9 выпуск
1:14:18
Телеканал ТНТ
Үзсэн тоо 4,3сая
Stan Lee & Spider Man 😭💔
0:14
Lucky Maker
Үзсэн тоо 3,7сая
CAKE DECORATING CHALLENGE WITH ALEX! *funny af*  😂
21:52
Les Do Makeup
Үзсэн тоо 766мянга.
COOKING W MY MOM / COSTILLAS EN CHILE VERDE
15:15
Les Do Makeup
Үзсэн тоо 509мянга.
HOW MY BIRTHDAY WENT! *UNEXPECTED*
28:36
Les Do Makeup
Үзсэн тоо 1сая
MAKING LAURA'S BABY SHOWER CAKE! 🎂
27:33
Les Do Makeup
Үзсэн тоо 3,8сая
BABY G'S FIRST BIRTHDAY! *emotional* 🥺
20:25
Les Do Makeup
Үзсэн тоо 1,1сая
GET TO KNOW MY PARENTS RESTAURANT 😋
19:57
Les Do Makeup
Үзсэн тоо 975мянга.
OUR ANNIVERSARY IN VEGAS!
17:17
Les Do Makeup
Үзсэн тоо 562мянга.
GET READY WITH ME: MY BIRTH STORY
19:20
Carli Bybel
Үзсэн тоо 783мянга.
GIVING $5,000 TO LUCKY PEOPLE ON ST PATRICKS!
17:53
Les Do Makeup
Үзсэн тоо 495мянга.
SURPRISING MY SISTER IN-LAW WITH A NOSE JOB! *EMOTIONAL
25:44
Les Do Makeup
Үзсэн тоо 728мянга.
sash. - NO LOVE (20Z0 Album)
2:41
ERDENE
Үзсэн тоо 151мянга.
"Холостяк": 9 выпуск
1:14:18
Телеканал ТНТ
Үзсэн тоо 4,3сая
Stan Lee & Spider Man 😭💔
0:14
Lucky Maker
Үзсэн тоо 3,7сая
How I fixed her phone! 😂 #shorts
0:29
Dan Rhodes
Үзсэн тоо 20сая
Havar Zunii Clothing Haul 2
16:10
Michi Munkherdene
Үзсэн тоо 25мянга.
I got KNOCKED OUT by a FISH😳
0:20
Paul Cuffaro
Үзсэн тоо 55сая
Introducing iPad Pro | Apple
1:33
Apple
Үзсэн тоо 6сая